2060071206 |
Coeducació en xarxa |
2021-2022 |
Seminari de coordinació. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
14/10/2021 - 26/5/2022 (15 hores) de 12:45h a 14:15h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Sant Adrià del Besòs
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Promoure el debat i la reflexió entre el professorat sobre les situacions de violència contra les dones i les nenes, prevenint comportaments i actituds que es poden produir als centres educatius.
|
| |
Objectius |
Reflexionar sobre la importància de la pràctica docent en la transformació de concepcions discriminatòries associades a dones i homes.
|
| |
Continguts |
Incorporació de canvis en els programes i activitats en el centre educatiu des de la coeducació.
El projecte de coeducació del centre i el pla d'actuació.
|
| |
Formador/a |
Joana Aloy, Montserrat López
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa.
Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores síncrones de la formació.
Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Docents d'educació infantil, de primària i de secundària; referents al Consell escolar de centre en coeducació.
|
| |
E-mail |
crp-santadria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
14/10/2021 |
1245 |
1415 |
Sessió 2 |
dijous |
18/11/2021 |
1245 |
1415 |
Sessió 3 |
dijous |
27/01/2022 |
1245 |
1415 |
Sessió 4 |
dijous |
24/02/2022 |
1245 |
1415 |
Sessió 5 |
dijous |
21/04/2022 |
1245 |
1415 |
Sessió 6 |
dijous |
26/05/2022 |
1245 |
1415 |
|
| |